יום רביעי, 19 בינואר 2011

כף ידע. קונספט וקופירייטינג אתר, פרוספקט, ומה עוד

אחד הדברים שאני הכי אוהב לעשות: לקחת לקוח קטן, מיוחד, שפועל בנישה - ולהתייחס אליו כאל מפרסם גדול, שיודע להעריך עבודה מקצועית - וליהנות ממנה.

כך בדיוק היה עם החברים של "כף ידע". לטובת מי שלא ירוץ מייד לאתר: מדובר באבחון ביומטרי מדעי בכף היד (לחלוטין לא קריאת כף יד! לא שיש לי משהו נגד קוראים בכף היד...) שמבוסס על מחקר מדעי אמיתי ומקיף. מתברר שעל ידי בחינת כף היד, טביעות האצבעות, אורכי האצבעות ופרמטרים נוספים, ניתן להגיע למסקנות מדוייקות מאוד על האופי, ההתאמה המקצועית, ואף על אירועים שהתרחשו בעבר. ואם יודעים מה לא הכי תקין - הרי שניתן לתקן.

קהל היעד שלהם, בין היתר, הוא במובהק הורים לילדים, שיכולים לצפות מראש ליקויי למידה עתידיים - ולטפל בהם לפני שיתפתחו.

אותי הם שכרו כדי ש"אשכתב" להם את האתר - אבל כמו שקורה לעיתים קרובות, מהר מאוד זה הפך לאוברול מותגי של ממש - כולל ניתוח אסטרטגי, דיוור ישיר, ועוד ועוד. באופן קצת מוזר, האתר ה"ישן" עדיין חי ברשת, ניתן להתרשם ממנו כאן.מצאו את ההבדלים.

לסיכום העניין, היה מאוד מרגש לעבוד על האתר הזה, מה גם שהאיבחון שאני עצמי עברתי - התגלה כמדוייק מאוד, ואושש את הסברה הידועה בציבור שאני בכלל... המממ... לא משנה. עזבו. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש תגובות?