יום חמישי, 13 בינואר 2011

אמפא מוצרי צריכה. הגשה לתחרות השירות של המי"ל!


מגוונים מאוד הם חייו של הפרילאנסירייטר. אין לכם מושג עד כמה. כי בין פרוספקט לג'ינגל, אתר אינטרנט לסרטון, נופלות על הדרך הזדמנויות קופי משונות מאין כמותן. אחת מהן נקרתה בדרכי ממש במקרה. מסתבר שיש דבר כזה, תחרות השירות של המי"ל. האוסקר של עולם שירות הלקוחות הישראלי.

למעשה, זה כמו הפסיכומטרי של העולם הזה. או תחרות מלכת היופי. כי לא מספיק שתלכו לשם לבד, מישהו צריך להגיש אתכם. והמישהו הזה, המישהו הזה, המישהו הזה הוא אני.

זו עבודת קופי לכל דבר - עם אסטרטגיית קריאייטיב מדוייקת, ניסוחים, כותרות והדגשים. אבל היא גם מסוג אחר לגמרי. אני מכיר את קהל היעד בשמותיהם הפרטיים (ועדת המחליטנים), וצריך להכות אותם בסנוורים ולהרשים אותם בקופי מבריק שלא נראה כמו קופי בכלל, אלא מסמך עסקי של עורכדינים.

שלוש פעמים יצא לי להגיש לקוחות לתחרות הזו. שלוש פעמים הם זכו בכל הפרסים האפשריים שיכלו לזכות בהם. שלוש פעמים קיבלתי את התשלום בזמן. וזה לא היה תשלום נמוך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש תגובות?