סרט התדמית אמנם היה לנמל אשדוד, אבל הלקוח האמיתי שלי היתה חברת הפקה בשם קומפיוגרפיק. זו היתה אחת העבודות הראשונות שלי איתה (מאז היא הפכה ללקוח קבוע ואהוב במיוחד), והגעתי שם במצב סבוך במיוחד - טיוטה מספר מיליון ומשהו, שעדיין לא הצליחה להגיע לכימיה עם הלקוח.
בכלל, הרבה מאוד בכתיבה מסחרית תלוי בכימיה שלך עם הלקוח (על רבדיו ושמותיו השונים). כשאני אומר "כימיה", אני מתכוון ליכולת להקשיב לו, להבין אותו, ולתת לו את מה שהוא באמת מחפש. כשיש כימיה עם הלקוח, הוא גם יסכים שתיקח אותו למקומות מעט שונים ממה שהוא חשב מלכתחילה, הוא יסלח לך על טעויות שונות, ופשוט יעבוד איתך.
בכלל, לקוח טוב בתחום התוכן, לדעתי, הוא לקוח שעובד איתך. שותף - לא "לקוח". בקומפיוגרפיק מצאתי לקוח כזה, ועד כמה שידיעתי מגעת - גם הם נחשבים לכאלה בקרב לקוחותיהם.
הסרט, אגב, יצא חמוד מאוד.
בכלל, הרבה מאוד בכתיבה מסחרית תלוי בכימיה שלך עם הלקוח (על רבדיו ושמותיו השונים). כשאני אומר "כימיה", אני מתכוון ליכולת להקשיב לו, להבין אותו, ולתת לו את מה שהוא באמת מחפש. כשיש כימיה עם הלקוח, הוא גם יסכים שתיקח אותו למקומות מעט שונים ממה שהוא חשב מלכתחילה, הוא יסלח לך על טעויות שונות, ופשוט יעבוד איתך.
בכלל, לקוח טוב בתחום התוכן, לדעתי, הוא לקוח שעובד איתך. שותף - לא "לקוח". בקומפיוגרפיק מצאתי לקוח כזה, ועד כמה שידיעתי מגעת - גם הם נחשבים לכאלה בקרב לקוחותיהם.
הסרט, אגב, יצא חמוד מאוד.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
יש תגובות?