יום רביעי, 12 בינואר 2011

קמפיין טוקבקים. כן, היה דבר כזה פעם

השנה עדיין 2007.

נולד לי רעיון. חברה בשם טוקבקונטרול. סוג של שיווק במדיה חברתית, תוך ניצול פלטפורמות הטוקבקים שאז עוד היו דבר חדש ומדהים. הערת ביניים: מדהים כמה מהר דבר חדש ומדהים הופך לארכאי ומייגע בקצב של היום.

כתבתי סוג של פרוספקט, שיגרתי באימייל לכמה חברים על הרעיון, ובלי להתכוון בכלל הוצפתי בפניות נואשות מכל מיני גורמים שרצו שאציל אותם מדיזאסטר טוקבקיסטי, או שאקדם באגרסיביות הנאותה.

זו היתה יותר עבודת ניהול מעבודת קופי. בניתי רשת של כמה סטודנטים ותלמידי תיכון, שפעלו ממחשבים שונים ומבתים שונים בארץ, כתבתי כמה עשרות וריאנטים לכל טיקבוק רצוי, וחילקתי משמרות נוכחות ברשת.

עשיתי שלושה קמפיינים כאלה: אחד לקידום תכנית טלוויזיה, אחד למכונית, איך נגיד, אסייאתית, ועוד אחד לקידום מועמד פוליטי קונטרוורסאלי. התוצאות היו נאות, אבל אני עצמי התייגעתי. כסף בצד, אלה לא היו הדברים שבאמת עניינו אותי.

אז פרשתי מהעניין, בדיעבד בזמן. ויסלחו לי כל אותו סנג'רי ynet, ואללה, הארץ, nrg, ומי זוכר איפה עוד, שנאלצו לנקות בשקדנות את הבלגן שעשיתי להם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש תגובות?