יום שישי, 14 בינואר 2011

אתר בריגד'סטון. קופירייטר

תמיד אהבתי ללמוד מהלקוחות שלי, ולא פעם קניתי את המוצרים שלהם. האתר של ברידג'סטון, חברת הצמיגים המובילה בעולם וכו' וכו', הוא דוגמה קלאסית. לפני שהוזמנתי לכתוב אותו, קניתי צמיגים זולים. אחרי שכתבתי אותו, קניתי ברידג'סטון (ואם לא, אז צמיג יפני ממותג וידוע אחר).

הצמיגים של ברידג'סטון מיובאים לארץ על ידי חברת מכשירי תנועה (שתופיע בפוסטים אחרים שלי), ואני יובאתי לברידג'סטון על ידי רונן מאיר - מתכנן תוכן מבריק, שהכיר אותי מעבודה משותפת במשרדי פרסום שונים. העבודה על האתר התחילה כסוג של "בוא נראה מה עושים מהנושא הכי משעמם בעולם" ונגמרה ב"אולי אפשר לשנות את הטמפלייט, כדי לתת לנושא את הכבוד שלו".

כמובן שהטמפלייט לא שונה. וכאן תובנה מעניינת: באינטרנט, גורמים רבים מתחייבים לצורה - לפני שהם חושבים על התוכן. פעמים רבות מדי באת לטמפלייט קיים וקנוי (ביוקר רב), שפשוט לא התאים לכלום. לא למסרים, לא לבולטות, לכלום. אנא מכם, לקוחות נכבדים: חשבו על ה"מה" לפני ה"איך". כלומר, לפני שאתם קונים תוכנה או טמפלייט, תזמינו אותי לפגישת עבודה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש תגובות?