יום שבת, 15 בינואר 2011

אתר נ.פ.א. קופירייטר

כן, אני כותב גם אתרים קטנים יותר. או של חברות קטנות יותר. גם להן מגיע תוכן מעולה, לא? ודאי אם הן משלמות בזמן. האתר הזה, של חברת נ.פ.א (זה לא סוג של עור. זה "ניהול פיננסי אישי") התאים לי ככפפה ליד, בזכות התמחות רבת שנים ומעמיקה בנושאים הקשורים לחברות ביטוח ותכניות פנסיוניות שונות.

שגיא סטוניס, שהכיר אותי מעבודה משותפת הן במסגרת אידאולוג'יק והן על חומרים לבנק לאומי למשכנתאות, הביא אותי לשם. העבודה מול אנשי נ.פ.א היתה קלאסית להתנהלות מול לקוח קטן, יחסית. זה התחיל ב"בוא תנסה לשכתב קלילות את החומרים שכבר כתבנו בעצמנו, והסתיים במהפכה מחשבתית ורביזיה בתכני האתר. התפקיד שלי היה ליצור את קונספט התוכן, לברור את המוץ מהתבן, וכמובן - לכתוב ולערוך את הכל.

קיימים לקוחות קטנים שמרוב פחד, לא יכולים לשחרר את החבל ולזרום עם איש המקצוע. נ.פ.א, לשמחתי, שייכת לצד השני, החיובי, של המתרס. הם דרשו מצוינות, אבל לא יכלו להתעסק עם משרדי פרסום גדולים. ואם יותר לי להחמיא להם: נ.פ.א באמת מספקת שירות חשוב ללקוחות שלהם.

ממש כמוני :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש תגובות?