יום שלישי, 15 בפברואר 2011

מזרחי טפחות לייב. קופירייטר ניוזלטרים

אחד הדברים הכי כיפיים זה להתחיל עם לקוח בפרוייקט אחד, ולאט לאט להתגלגל איתו לעוד אחד ועוד אחד. קוראים לזה מערכת יחסים, והיא מבוססת על כימיה אישית לא פחות משעל הערכה מקצועית. יש לזה בונוסים: עם הזמן אתה והלקוח מבינים זה את זה יותר ויותר טוב, יודעים למה לצפות ולאן לכוון, והכל זורם חלק ומהר יותר.

למזרחי טפחות הגעתי כספק-של-ספק-של-ספק. נסו לדמיין את זה בשרשרת המזון, ותגלו שאני על תקן הפתיתים האלה שזורקים לדגים מלמעלה, באקווריום. ואם היה משהו שנותנים לפתיתים כדי לאכול - זה ודאי הייתי אני. כך או כך, עם האוכל בא התיאבון, הדגים הגדולים הלכו לאקווריומים אחרים, והתחלתי לעבוד איתם באופן קבוע. למשל: בכתיבת הניוזלטר הקבוע של מזרחי טפחות live.

מאחר ואני גם לקוח שלהם, יוצא לי לא פעם לקבל הביתה ניוזלטר שהייתי בטוח שאישרו (ואכן אישרו), ולהתעצבן למה שולחים לי אותו שוב. באמת לא בסדר.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש תגובות?